contact-us

אנחנו לא מוותרים עליכם!

השאירו פרטים (בדיסקרטיות):

    מרכז טיפול להתמכרויות כנפי רוח

    כנפי רוח – שיטת טיפול רוחנית לטיפול בהתמכרויות

    המבוססת על  תורת הנפש ,על פי הבעל שם טוב.

    תוכנית הטיפול "כנפי רוח" מבוססת על יסודות תורת החסידות של הבעל שם טוב. תוכנית זו היא תוכנית רוחנית, העובדת על בניית הנפש, ונותנת מענה לתחלואיה. היא נכתבה כדי לבנות תהליך מובנה לעבודה קבוצתית או פרטנית.

    מטרת התוכנית היא לעזור לאנשים למצוא מזור לכאבי הנפש ולסבלהּ, לטפל בהתמכרויות, באכילה כפייתית, בדיכאון, לצאת  ממשברים ומדימוי עצמי נמוך ומעוד רעות חולות.

    במשך שנים חיפשתי דרך שתעזור לאנשים לעבור תהליך של עבודת הנפש, תהליך שמטפל בשורש הבעיה ולא רק בסימפטומים החיצוניים שלה, כגון דיכאון, חרדה, שימוש בסמים וכדומה. ואכן תוכנית זו, אשר כתובה לפניכם, היא תוכנית טיפול יסודית, הבונה את הנפש ומשנה חיים. היא מחברת את האדם אל עצמו ואל הכוחות שלו במסע אל תוך העצמי, מסע חיפוש אחר האבדות שלו, אחר השמחה שלו ואחר השקט הנפשי שלו.

    התהליך והמסע הזה עובדים על ההיבט הרוחני מתוך הבנה שבעיות הנפש הן בעיות רוחניות. לכן חיבור האדם אל הנקודה האלוקית שבו, אל עצמו, יגרום לו להאמין בעצמו וביכולות שלו, תוך שינוי תפיסות עצמיות שגויות.

    מטרת־העל של התוכנית היא לבנות מודל של טיפול מקצועי מובנה ברמה גבוהה, המסתמך רק על התורה הקדושה וללא תכנים ממקורות זרים. את הנקודות לעבודה ליקטתי מתוך תורת הבעל שם ומתוך היכרותי לעומק את עולם הטיפול וההתמכרויות.

    הטיפול לפי תוכנית "כנפי רוח",  על פי יסודות הבעל שם טוב, הוא טיפול באדם ולא במחלותיו כי טיפול באדם יטפל ממילא בתחלואיו. מרכז טיפול "כנפי רוח" מציע טיפול בכל סוגי ההתמכרויות, טיפול בהתמכרות להימורים, טיפול בהתמכרות לסמים, טיפול בהתמכרות לאלכוהול, טיפול בהתמכרות לקניות  ועוד.

    שיטה המנתקת את האדם מהמקומות שהוא כבול אליהם ומחברת אותו לכוחות ולעוצמות שלו. ככל שאדם מתחבר לעולם רוחני גבוה יותר, למקום שהבורא נמצא בו, הוא מצליח להתרומם ממצבו השפל ומתחלואיו. הטיפול  נעשה בנחת, בהתאם לכוחות הנפש, ובתהליך של מסע אל תוך "העצמי".

    בתהליך הטיפול בהתמכרויות, אנחנו מטפלים בשינוי בתפיסות העצמיות שלו, המונעות ממנו לראות את גדלות כוחותיו ואת העוצמות הקיימות בו, תפיסות שגויות המונעות מהאור האלוקי להיכנס ויוצרות חסימות הגורמות לבעיות נפשיות ולהתמכרויות. שינוי זה עוזר לו להבין כמה הוא גדול, עוצמתי וטוב מתוך היותו חלק אלוק ממעל, שהרי יש בו נפש אלוקית, החצובה מתחת כיסא הכבוד.

    בדרך כלל אנשים  הנמצאים בחושך, בתחתית, מרגישים רעים, מושחתים, אשמים, לא־מוערכים, לא־שווים ולא־ראויים לטוב. רגשות אלו גורמים לחסימות ולניתוק מהשפע האלוקי, מה שגורם לפחדים, לדיכאון, להתמכרויות ועוד.

    תוכנית "כנפי רוח" עוזרת לאדם להבין שאינו אשם ואינו רע, והמקומות החשוכים והנמוכים שהגיע אליהם הם דווקא בשל היותו נשמה גבוהה, שצריכה לעשות מסע רוחני כדי שהיכולות המופלאות שלה יַקרינו החוצה.

    ליצירת קשר

    אנחנו לא מוותרים עליכם! אל תוותרו על עצמכם, השאירו פרטים (בדיסקרטיות)

      למאמרים נוספים
      post-image
      שער שישי – אני בעל בחירה

      בשער הזה אנחנו  מתחילים את העבודה על תפיסות עצמיות נכונות ועל עבודה רוחנית־קוגנטיבית, המשנה את...

      המשך קריאה
      post-image
      מיהו המכור על פי התורה?

      תפיסת המכור על פי התורה הקדושה בכל יהודי מצויים כוחות רוחניים, אורות רוחניים, והם נותנים לו...

      המשך קריאה
      post-image
      טיפול רגשי במרכז

      טיפול רגשי במרכז הארץ שגרת החיים הלחוצה, הריצה בין עבודה, משפחה, ילדים ומטלות אחרות מוציאה מאיתנו...

      המשך קריאה